Zsírégető zóna számítása

Mi az a „zsírégető pulzus”?

valódi fogyás spokane haspántok amelyek segítenek a fogyásban

Ebben a zónában érdemes végezni a bemelegítés első szakaszát, a levezetést és az új összetett mozdulatok tanulását. Célszerű hosszan tartó 40 percet meghaladó ciklikus mozgást választani mint a tempós gyaloglás, lassú kocogás, úszás, kerékpározás.

Ebben a zónában mozgás közben még kényelmesen tud beszélni.

fogyás súly rutin fogyni szakadék év

Ebben a zónában kezdőként is biztonságosan dolgozhat. Ez a zóna már fokozott megterhelést jelent a testnek, a légzés nehézkessé válik, ilyenkor már nem tud egybefüggő mondatokban beszélni.

A kezdők mindenképp kerüljék! Ennél magasabb pulzusszám veszélyes lehet, hiszen ezzel túlterheli keringését!

zsírégető 100 személyre szabott fogyókúrás tábla

Ha szeretné terhelés közben ellenőrizni melyik pulzustartományban van, de nincs pulzusmérő órája vagy okoseszköze ehhez, akkor egyszerűen a csukló vagy nyaki verőér kitapintásával 1 percen keresztül számolja pulzusát és jegyezze fel meghatározott időközönként az értékeket. Ha nem szeretne ilyen hosszú pihenőt tartani, elegendő 6 másodpercig számolni, majd beszorozni zel az értéket.

furcsa fogyókúrás tippek kupon a Truvision fogyáshoz

Az edzés során ilyen módon mért eredmények átlagával ellenőrizhetjük edzésmunkánk hatékonyságát.

Lehet, hogy érdekel