Mikor kell enni étkezés fogyás, Keress receptre vagy hozzávalóra

14 étel, mely segíti a fogyást

hogyan lehet eltávolítani a bélzsírt

Ilyen gyakran kellene ennünk a fogyáshoz Természetesen felvetődik a kérdés: kinek van igaza? Valójában már évek óta megy ezzel kapcsolatban a huzavona, ugyanis eddig két szám között nem tudtak dönteni a szakértők.

sárga démon zsírégető vélemények

Pontosabban a háromszori és a hatszori étkezés kapcsán ment a vita, és a szakemberek két csoportra szakadtak. De vajon melyik tábornak van igaza? Egy új kutatásnak hála, amit az Obesity nevű folyóiratban közöltek, valószínűleg végre megvan erre a problémára a válasz, ugyanis a kutatók arra a megállapításra jutottak, hogy a napi hat étkezés nem képes jobban kordában tartani az éhségérzetet, mint a három.

melyik a legjobb diéta a fogyáshoz

Egy másik tanulmánynak hála, melyet a The British Journal of Nutrition nevű szaklapban olvashatunk, az az állítás is megdőlni látszik, amely szerint a többszöri étkezés következtében aktívabb az anyagcserénk, ugyanis kiderült, hogy nem a táplálkozások száma, hanem a bevitt kalóriák mennyisége és minősége számít. Amennyiben fogyni szeretnénk, akkor azt ajánlják a táplálkozási szakértők, hogy olyan élelmiszereket fogyasszunk, melyeknek magas a fehérje- és rosttartalma, ugyanis ezeket az ételeket sokkal lassabban tudja megemészteni a szervezetünk, aminek következtében tovább kitart a teltségérzet.

10 tipp gyors fogyáshoz kezdő életmódváltóknak

Arra azonban továbbra sincs szigorúan követendő szabály, hogy háromszor vagy hatszor kell-e étkeznünk. Ennek megválasztása egyénfüggő, hiszen vannak olyan emberek, akik jobban szeretnek kis adagokat fogyasztani, míg mások szíve és hasa inkább a nagy adagokhoz húz.

Még több termék A Pennington-tanulmányban a kutatók hét túlsúlyos férfit és négy túlsúlyos nőt vizsgáltak. Az első négy napban úgy nézett ki az étkezésük, hogy reggel 8-kor, délután 2-kor és este 8-kor ettek, majd a következő napokban áttértek a reggel 8, délelőtt 11 és délután 2 órás időintervallumokra. Az ételek úgy lettek összeválogatva, hogy elegendő kalóriát és tápanyagot szolgáltassanak a testsúly fenntartásához.

Szerencsére mindkét változat működőképes. A szakértők mindössze arra hívják fel a figyelmet, hogy a bevitt kalóriák mennyisége és minősége nagyon sokat számít, míg az étkezések száma nem.

Lehet, hogy érdekel