Legjobb adagméretek a fogyáshoz

HMR diéta felülvizsgálata: működik-e fogyásban?

Könnyen követhető: 3 Táplálékminőség: 1 Alsó sor: A HMR étrend főleg előrecsomagolt élelmiszerekből áll, amelyek csökkentik a kalóriabevitelt.

Ez a kalória korlátozás rövid távú fogyást okozhat. Ennek ellenére drága, nagyon alacsony kalóriatartalmú és hosszú távon nem fenntartható.

piszkos harminc fogyás

Mi a HMR étrend? A HMR diéta helyettesíti az étrend rendszeres ételeit előrecsomagolt ételekkel, rázókkal és rágcsálnivalókkal a kalória csökkentése és a fogyás támogatása érdekében. A tervet két szakaszra osztják - egy fogyási szakaszra, amelyet egy súlymegtartási szakasz követ.

Related Content

Az első szakaszban azt javasoljuk, hogy csak HMR-termékeket, valamint gyümölcs- és zöldségfélék extra adagjait fogyasztja. A második szakaszban a rendszeres ételeket lassan újból bevezetik és élvezik napi két HMR-termék mellett.

Egyes tervek tartalmazzák az online egészségügyi edzők támogatását, orvosi felügyeletet és személyes találkozókat is, tartózkodási helyétől függően.

Két szakaszból áll: az első a HMR termékekre, a gyümölcsökre és a zöldségekre összpontosít, míg a második a rendszeresebb ételeket vezet be. Működik a fogyáshoz? A HMR étrend nagyon alacsony kalóriatartalmú - minden étkezés kevesebb mint kalóriát jelent, és egyenként — kalóriát ráz fel.

  • Diéta fogyáshoz ( kcal menü példájával) | Egészséges ételek a közelben
  • Diet of Paris Hilton; Diétás diétákat folytatok fogyás és fogyás céljából
  • Borsópürés leves, bőr nélküli csirkecomb, friss zöldségsaláta vajjal; Borscs burgonyával, korpával vagy teljes kiőrlésű pirítóssal, zöldségpörkölt sovány hússal.
  • A görögdinnye diéta használata a fogyáshoz és a test tisztításához.
  • A megfelelő étkezési rész méretei a fogyásnak by Malia Frey Share on Facebook Share on Twitter Ismerje meg, hogyan kell enni a megfelelő mennyiségű élelmiszert Megeszik a megfelelő étrend-adagokat, hogy lefogyjon?

Ha csak az ajánlott mennyiséget megeszi, napi kalóriát fogyaszt, plusz néhány száz extra extra gyümölcs és zöldség adagból. Kevesebb kalóriát eszik, mint amennyit költesz, kulcsfontosságú a fogyáshoz. Ezért a kalória csökkentése a HMR diéta követésével hasznos lehet, ha a fogyás az elsődleges célja. A terv azt is kihívja az élelmezőket, hogy fizikai aktivitás révén hetente legalább kalóriát égetjenek el, ami még fokozhatja a fogyást.

A 22 legjobb táplálkozási tanács :: Fitness Akadémia

Ezenkívül számos tanulmány kimutatta, hogy az étkezés helyettesítése jelentős súlycsökkenést eredményezhet 1, 2, 3. Valójában egy 90 hetes 40 hetes tanulmány kimutatta, hogy az étkezés helyettesítő programját követők több súlyt veszítettek, mint az élelmiszer-alapú étrendnél 4.

A HMR diéta elősegíti a kevés kalóriájú, de a mikrotápanyagokban és a rosttartalmú gyümölcsök és zöldségek táplálkozását is, hogy hosszabb ideig teljesebben érezze magát 5. A HMR diéta elősegíti a fogyást azáltal, hogy elősegíti a fizikai aktivitást, növeli a gyümölcs- és zöldségfogyasztást, és csökkenti a kalóriát.

A 22 legjobb táplálkozási tanács Sándor Alexandra Valéria Összegyűjtöttük a leghasznosabb tippeket az egészséges táplálkozással kapcsolatban. Igyál sok vizet!

A HMR étrend egyéb előnyei A HMR diéta könnyen követhető, mivel az előrecsomagolt ételeket közvetlenül Önnek szállítják, és nagyon kevés étkezéstervezésre vagy főzésre van szükség.

Ez időt és energiát takaríthat meg, és elkerüli a kalória, szénhidrát vagy adagméret apró nyomon követésének, mérésének vagy mérésének szükségességét.

Plusz, mivel a terv előre megtervezett és előre részre osztott, megkönnyíti a táplálkozási igények kielégítését és az étrend bármely hiányosságának kitöltését azáltal, hogy vitaminokat és ásványi anyagokat biztosít a testének. Ezenkívül az étkezés helyettesítő programjai olyan egészségügyi előnyöket kínálhatnak, amelyek túlmutatnak a fogyáson. Potenciális hátrányok A HMR étrend nagyon korlátozó, és a nem HMR típusú ételek fogyasztása a terv első szakaszában erősen legjobb adagméretek a fogyáshoz a kívánt fogyás elérését.

egészségügyi hatások fogyás

Ezért az étrend idővel ismétlődő lehet, és megfosztást okozhat, ami megnövekedett túlsúlyos kockázatot okozhat 8. Az étrend hosszú távon szintén nehéz fenntartható és drága lehet, mivel az indulási tervek dollárban kezdődnek egy háromhetes ellátáshoz - nem tartalmaznak további ételeket, például gyümölcsöket és zöldségeket.

Ráadásul a terv nagyon alacsony kalóriatartalmú, és lehet, hogy néhány ember számára nem elég sok energiát szolgáltatni, különösen azok számára, akik nagyon aktívak vagy megnövekedett kalóriaigényűek.

Noha a kalória csökkentése nélkülözhetetlen a fogyáshoz, a kalóriabevitel túlságos csökkentése negatív hatással lehet az egészségre. A nagyon alacsony kalóriatartalmú étrend nemcsak csökkenti az anyagcserét, hanem növeli a csontvesztés, valamint a termékenység és immunitási problémák kockázatát is 9, 10, 11, Ha hosszabb ideig tartja a HMR diétát az étrend vagy az aktivitási szint módosítása nélkül, növelheti ezen káros hatások kockázatát.

Ugyanakkor szükség esetén kiegészítő ételekkel vagy gyümölcs- és zöldség legjobb adagméretek a fogyáshoz történő kiegészítés egyszerű módja a kalória-fogyasztás növelésének és az Ön igényeinek kielégítésének.

tudsz lefogyni 60 felett

Étkezési ételek A terv első szakaszában azt tanácsoljuk, hogy csak HMR-termékeket fogyasszon, amelyek előrecsomagolt ételeket, turmixokat, leveket és bárokat tartalmaznak. Az ebben a szakaszban engedélyezett további ételek a gyümölcsök és zöldségek.

Miután elérte a kívánt fogyási célt, átállhat a második szakaszra, amely újból bevezeti a rendes ételek sokaságát. Ebben a szakaszban napi két előrecsomagolt HMR-terméket kell megesznie, de tartalmazhat további ételeket is. Íme néhány élelmiszer, amelyet fel lehet venni az étrendbe: A HMR felvételt készít, rázza és snackeket készít Gyümölcsök: Alma, áfonya, őszibarack, sárgabarack, eper, banán, szeder stb.

Zöldségek: Spárga, brokkoli, paprika, gomba, karfiol, burgonya stb.

Fresh articles

Vörös hús: Marha, sertés, bárány stb. Sovány darabjai a 2. A második szakaszban további egészséges ételek, például teljes kiőrlésű gabonafélék, sovány húsok, hüvelyesek és magvak megengedettek. Kerülendő ételek Bár a nem HMR-típusú élelmiszereket - a gyümölcsön és a zöldségen kívül - lassan lehet hozzáadni a fenntartási szakaszban, továbbra is javasolt maradni az alacsony kalóriatartalmú lehetőségeknél, és minimalizálni a magas zsírtartalmú és magas kalóriatartalmú ételeket.

Íme néhány élelmiszer, amelyet kerülni kell az étrend mindkét szakaszában: Vörös húskészítmények: Hamburger, sertéshús, szalonna, kolbász, felvágottak stb.

Teljes zsírtartalmú tejtermék: Fagylalt, sajt, fagyasztott joghurt, édesített joghurt, stb. Fűszerek: Cukor, krémsajt, magas hatalmas fogyás egy hét alatt mártás, vaj, salátaöntet, majonéz, mogyoróvaj stb.

Elkészített ételek: Sült ételek, pizza, chips, perec, gyorsétterem, pékáruk, hasábburgonya stb.

bélsúly fogyásának legjobb módja

Alsó vonal A HMR diéta a HMR termékekre, gyümölcsökre és zöldségekre összpontosít, és a második szakaszban csak rendszeresebb ételeket vezet be újra. A kalória korlátozása, a rendszeres testmozgás, valamint a fokozott legjobb adagméretek a fogyáshoz és zöldségfogyasztás elősegítheti a rövid távú fogyást. Ennek ellenére az étrend nagyon korlátozó, költséges és hosszú távon nem megfelelő.

Lehet, hogy érdekel